søndag den 4. oktober 2015

U13 Piger: Første sejr efter flot indsats. BM - SSV Højfyn 4-1

"Hvem var det der vandt i dag, det var dem fra BM af... Åhhhh BM!"
Som i nok allerede har gættet, så hev pigerne en flot og fortjent sejr hjem til de rød/hvide, på Windelsvej i dag.
Og det var ikke bare en sejr, men en sejr på BM manér! Som vi vidste ville komme på et tidspunkt. Der blev gang på gang spillet imponerende ud af Højfyns pres, og pigerne spillede med en coolness, på et meget højt niveau. Tilskuere som trænere var meget imponeret, og det giver en vanvittig optimisme til kommende opgaver.
Stort tillykke til pigerne!
Luna klar til skud
Der var så mange gode situationer at skrive om, at det ville blive en længere roman, hvis jeg skrev dem alle. Alle piger spillede på et imponerende niveau. Alligevel vil jeg hive et par piger frem, selvom det er svært. Luna (billedet) der med 3 mål i dag, virkelig fik vist, hvilket fremragende spark hun besidder, og endda med begge ben. Selma der ikke var til at kyse i forsvaret, og lukkede alt ned sammen med sin makker Signe og i anden halvleg Karoline. Sidst men bestemt ikke mindst, skal vi hylde kampens spiller Ingrid, der virkelig viste mod og viste mig nye ting i hendes repertoire, jeg ikke har set fra hende før og de nye ting lykkedes til fulde, jeg er dybt imponeret!
/Henrik




Ingen kommentarer:

Send en kommentar