søndag den 26. august 2012

U12b - God start i Morud

Søndag d. 26/8 skulle den første turneringskamp i U12 B rækken spilles i Morud. 9 friske piger var mødt op, klar til kamp, de 9 udvalgte var Cecilie, Hanna, Ida, Amalie, Laura K, Johanne, Mathilde, Maya og Thit.
Lad mig med det samme sige, der var klasseforskel. Morud pigerne kæmpede godt, men BM-pigerne var ganske enkelt for stærke til, at der på noget tidspunkt kom lidt spænding i kampen. Efter 1 min. kom vi foran 1-0 og da der var gået 8 min. måtte Morud sætte en ekstra pige ind, da vi på det tidspunkt førte 3-0. Men lige lidt hjalp det. Ved 6-0 måtte Morud sætte deres niende pige ind, på det tidspunkt var der spillet 17 min. Det vil sige at BM-pigerne spillede 7 mod 9 i mere end 40 min. Med to piger i overtal kom Morud bedre med og fik da også scoret i de sidste sekunder af kampen.
Der blev virkelig spillet flot fodbold i Morud, kombinationer(1-2), kampvilje og overblik viste sig at gøre forskellen. Trænere og tilskuere fra Morud måtte blankt erkende, at pigerne fra BM var meget stærkere på alle fronter og at de leverede en flot gang fodbold. Som tidligere nævnt kæmpede Morud bravt og det skal de have stor ros for, alle ved hvor nemt det er at give op, når modstanden er for stor, men det gjorde Morud ikke i dag og tak for det. Dagens topscorer blev Maya (billedet) med hele 8 mål. Ganske imponerende af vores nye 2002 pige, som indtil sommerferien kun havde spillet 5 mands fodbold.

Morud - Marienlyst 1-12 (Maya x 8, Thit x 2, Johanne og Amalie)

/Claus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar