onsdag den 8. august 2012

Godt opstart + Velkommen til 2 nye piger

Mathilde

Vi er i gang med vores anden trænings uge efter opstarten og der begynder at dukke flere og flere piger op efter endt ferie. I sidste uge var der 9-11 piger til træning mens vi til denne uges træning har været hh 11 mandag og 16 tirsdag. 
Undertegnede har været lidt spændt på om det var nogle "feriesløve" piger vi skulle have i omdrejninger inden Marienlyst Cup den 18/8 - og om pigerne var blevet ”rustne” i pausen. Det var i hvert det jeg som regel oplevede i min tid som seniortræner.
Men alle mine bekymringer er gjort til skamme. Tvært i mod synes jeg at rigtig mange af pigerne er vokset lidt siden jeg så dem sidst. Både fysisk og boldmæssigt. Sidstnævnte skyldes med garanti diverse fodboldskoler som rigtig mange har deltaget i. Det gør en forskel J
Maya

Henover sommerferien har vi også fået følgeskab af yderligere to piger, som begge får debut i den kommende weekend i træningskampene mod Dalum. Det drejer sig om Mathilde Bach Mikkelsen som er helt nystartet og kommer fra Risingeskolen samt Maya Ladegaard Geertsen, der har spillet med B67's drenge de sidste mange år. Et stort velkommen til dem begge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar