lørdag den 23. juni 2012

Status rapport fra Anna (vores udsendte scout)


Efter vedholdende rygter om nye spændende træningsmetoder for piger i de gamle øst stater bag jerntæppet, så valgte familien Hyldig at kombinere deres 6 ugers sommerferie med vigtige scout opgaver for Marienlyst pigeafdeling. Vi har modtaget den første statusrapport fra Anna, som netop nu befinder sig Slovenien:
* * *

Hej piger, Bo og Lene. 
Håber at i har det godt!!!!! Det har jeg!!!
Jeg har været i Hamburg der var vi nede i en  u-båd. Bagefter var vi i Berlin og der lavede jeg min egen Ritter Sport chokolade. Guf guf det var lækkert. Så var vi i Prag og derefter var vi i Cesky Krumlov hvor vi bode på en campingplads lige ud til en sø.  Nu er jeg i Ljubjana, hovedstaden i Slovenien. Jeg bader i 35 grader, spiser is og spiller da også lidt fodbold indimellem.
God sommerferie til jer alle sammen. Savner jer!!!!!!!!
Knus og kram fra Anna 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar