søndag den 13. december 2015

Henrik's (u13 træner) vilde weekend

Sikke en vild weekend!
B1909 Cup med U13 fredag, Dalum Cup med U12 lørdag og Dalum Cup med U13 søndag.
Min vilde weekend startede allerede fredag i B1909 med 2 hold og 12 friske BM-piger, hvor alle bidrog til et fantastisk sammenhold, om end hvilket hold man var udtaget til, sikke en kæmpe fornøjelse at være vidne til. På papiret blev de færdige resultater, en imponerende 3. plads i A-finalerne og en ligeså imponerende 1. plads i B-finalerne.
Stort tillykke skal lyde til Ingrid og Signe, der blev stævnets spillere med flotte præstationer.
Endnu en gang må jeg fremhæve sammenholdet, som min største oplevelse til dette stævne.
Min vilde weekend var slet ikke slut endnu...
Lørdag stod den på U12 fodbold i Dalum Hallerne, og det fedeste ved at være en del af BM-pigerne, at her er intet sort og hvidt, men en del af noget større... 2 OB hold (kommende BM'er) og et Marienlyst hold var mødt frem lørdag morgen. Jeg havde den fornøjelse, at være hovedansvarlig for et hold bestående af kommende BM'er også kaldt OB. 
Det største indtryk fra stævnet var, om end man havde hvid eller stribet trøje over hovedet, så var der allerede et naturligt sammenhold på tværs af pigerne, og der bliver udvekslet sætninger som "Godt gået" eller "Kom igen". Det er stort, det bliver stort!
De kolde facts:
Marienlyst BK nr. 3 i A-finalerne.
OB 2 nr. 1 i B-finalerne.
OB Garant nr. 2 i B-finalerne.
Om min weekend kunne blive vildere? Jo, det viste sig, at det kunne den!
U13 var i kamp igen søndag, denne gang kun 1 hold. Et sammensat hold af rutineret og mindre rutineret piger. De rutinerede piger tog stort ansvar og viste vejen, de mindre rutinerede havde stort mod og gav alt hvad de havde. Det er præcis som det skal være! Stort tillykke til stævnets spiller der blev Rida, mange flot berøringer og afleveringer kom der fra Rida's fod i dag. Stærkt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar